Klachtenprocedure

Alle medewerkers van Fysiotherapeutisch Instituut Alkmaar/Schouderkliniek Alkmaar doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u toch een klacht over de behandeling of de manier waarop uw therapeut met u omgaat, dan is het van belang om dit kenbaar te maken. U kunt uw klacht eerst bespreken met uw behandelend therapeut. Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn of levert het gesprek met uw behandelend therapeut niet het gewenste resultaat op, dan kunt u een klacht indienen middels het invullen van een klachtenformulier. Dit formulier kunt u opvragen bij onze baliemedewerkster op onze locatie aan de Pieterstraat in Alkmaar. De praktijkeigenaar neemt uw klacht in behandeling en zal uw klacht met u en de behandelend therapeut bespreken.

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost en u hierna toch liever uw klacht bespreekt met een onafhankelijk klachtenconsulent kunt u dit doen door een mail te sturen naar: klacht@keurmerkfysiotherapie.nl. Een van de klachtenconsulenten van Keurmerk Fysiotherapie neemt dan contact met u op en zal proberen samen met u en uw fysiotherapeut tot een oplossing te komen.
 

Klachtenprocedure

Alle medewerkers van Fysiotherapeutisch Instituut Alkmaar/Schouderkliniek Alkmaar doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u toch een klacht over de behandeling of de manier waarop uw therapeut met u omgaat, dan is het van belang om dit kenbaar te maken. U kunt uw klacht eerst bespreken met uw behandelend therapeut. Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn of levert het gesprek met uw behandeld therapeut niet het gewenste resultaat op, dan kunt u een klacht indienen middels het invullen van een klachtenformulier. Dit formulier kunt u opvragen bij onze baliemedewerkster op onze locatie aan de Pieterstraat in Alkmaar.

Wil jij online checken wat de oorzaak is van jouw klachten?

 
close-link
Bel mij terug voor een afspraak!